Quantcast
Οροι Πώλησης | Metallon
top of page

ΟΡΟΙ ΠΩΛΗΣΗΣ

1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Οι ακόλουθοι όροι και προϋποθέσεις πώλησης («Όροι και Προϋποθέσεις») ισχύουν για την προσφορά και την πώληση προϊόντων μέσω της ιστοσελίδας (www.metallon.gr) («Ιστοσελίδα»).

Για να δύνανται να αγοράσουν προϊόντα οι καταναλωτές στην Ιστοσελίδα θα πρέπει: (α) να είναι τουλάχιστον 18 ετών ή, αν ανήλικοι, να έχουν λάβει δεόντως γονική συναίνεση και (β) να είναι καταναλωτές, ήτοι φυσικά πρόσωπα που ενεργούν για σκοπούς άσχετους με την εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική και επαγγελματική τους δραστηριότητα.

Η παρούσα σύμβαση θα εκτελείται στα ελληνικά και θα διέπεται από το ελληνικό δίκαιο.

Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από την υποβολή της παραγγελίας σας σε εμάς. Αυτοί οι όροι σας δηλώνουν ποιοι είμαστε, πώς θα παρέχουμε προϊόντα σε εσάς, πώς εσείς και εμείς μπορεί να αλλάξουμε ή να τερματίσουμε τη σύμβαση, πώς να ενεργήσετε σε περίπτωση προβλήματος και άλλες σημαντικές πληροφορίες. Εάν νομίζετε ότι υπάρχει λάθος σε αυτούς τους όρους [ή απαιτείτε οποιεσδήποτε αλλαγές], παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε.

 

2. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ Προμηθευτή

Προμηθευτής είναι η ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ο.Ε., μια ελληνική εταιρεία, με έδρα στη διεύθυνση Καψάλη 14, Καβάλα, 65201, Ελλάδα, ΑΦΜ 081766970 και αριθμό Γενικού Εμπορικού Μητρώου (ΑΜΕ.) 020475230000.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς καλώντας στο (+30)2510225942 (Δευτέρα-Σάββατο 9:00-14:00) ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@metallon.gr.

 

3. ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Πληροφορίες σχετικές με τα προϊόντα είναι διαθέσιμες στην Ιστοσελίδα, και παρέχονται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Θα λάβουμε κάθε εύλογο μέτρο για να διασφαλίσουμε ότι όλες οι λεπτομέρειες, οι περιγραφές, οι φωτογραφίες των προϊόντων που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα είναι σωστές κατά το χρόνο που οι σχετικές πληροφορίες εισήχθησαν στο σύστημα. Ωστόσο, στο βαθμό που επιτρέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία, δεν εγγυόμαστε ότι οι εν λόγω λεπτομέρειες, περιγραφές, φωτογραφίες των προϊόντων είναι ακριβείς, πλήρεις, αξιόπιστες, ενημερωμένες, ή αλάνθαστες. 

 

4. ΤΙΜΕΣ

Όλες οι τιμές που αναγράφονται στα προϊόντα που διατίθενται μέσω της Ιστοσελίδας συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ στους τρέχοντες συντελεστές και εκφράζονται σε Ευρώ. Αν ο συντελεστής ΦΠΑ μεταβληθεί μεταξύ της ημερομηνίας της παραγγελίας σας και της ημερομηνίας που σας παρέχουμε το προϊόν, θα αναπροσαρμόσουμε το ποσοστό του ΦΠΑ που θα καταβάλλετε, εκτός και αν έχετε ήδη καταβάλλει το τίμημα για το προϊόν στο σύνολό του πριν η αλλαγή του συντελεστή ΦΠΑ τεθεί σε ισχύ. Τα έξοδα αποστολής θα πρέπει να προστίθενται στην τιμή των προϊόντων και να αναγράφονται ξεχωριστά στη φόρμα παραγγελίας. 

Ελέγχουμε τακτικά ότι όλες οι τιμές που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα είναι σωστές, ωστόσο, δε μπορούμε να εγγυηθούμε την έλλειψη σφαλμάτων. Σε περίπτωση εντοπισμού ενός προφανούς σφάλματος στην τιμολόγηση ενός προϊόντος, θα προσφέρουμε στον καταναλωτή την ευκαιρία να προμηθευτεί το προϊόν στη σωστή τιμή ή να ακυρώσει την παραγγελία.

 

5. ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

5.1. Όλες οι παραγγελίες είναι αντικείμενο διαθεσιμότητας και τα προϊόντα στο καλάθι σας είναι διαθέσιμα και σε άλλους ταυτόχρονους αγοραστές μέχρι να ολοκληρώσετε την αγορά.

 

5.2. Μπορείτε να αναζητήσετε τα κοσμήματα μας είτε βάση κατηγορίας (βραχιόλια, δαχτυλίδια, κολιέ, σκουλαρίκια), είτε βάση συλλογής. Όταν επιλέγετε ένα προϊόν μεταφέρεστε στην σελίδα προβολής του συγκεκριμένου προϊόντος, όπου μπορείτε να δείτε περισσότερες φωτογραφίες του προϊόντος ή και παραλλαγές του. Καθώς περνάτε τον κέρσορα πάνω από την κεντρική φωτογραφία εκείνη μεγεθύνεται ώστε να έχετε μία ολοκληρωμένη εικόνα για το κόσμημα. Στη σελίδα αυτή θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με τα υλικά κατασκευής, το μέγεθος και πληροφορίες αποστολής. Στη συνέχεια, θα πρέπει να επιλέξετε μια από τις διαθέσιμες επιλογές των ειδικών χαρακτηριστικών του (μέγεθος πέτρας, μέγεθος δακτύλου, είδος επιμετάλλωσης)  και την ποσότητα που επιθυμείτε (η επιλογή ενός τεμαχίου είναι προεπιλεγμένη) και μετά να πατήσετε «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ».

 

5.3. Από τα δεξιά εμφανίζεται μια σύντομη προεπισκόπηση του καλαθιού με τα επιλεγμένα προϊόντα. Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές απλώς κάνετε κλικ στην επιφάνεια εκτός καλαθιού. Οποιαδήποτε στιγμή, μπορείτε να δείτε το καλάθι σας ή να ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατώντας πάνω δεξιά στο εικονίδιο του καλαθιού (εικονίδιο τσαντούλα). Αν θέλετε να μεταφερθείτε στο καλάθι, επιλέγετε “ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”. 

 

5.4. Στο καλάθι βλέπετε αναλυτικά το σύνολο των προϊόντων που έχετε επιλέξει. Μπορείτε να αφαιρέσετε κάποιο από τα προϊόντα απλά πατώντας στην επιλογή “ΑΦΑΙΡΕΣΗ” ή να αυξομειώσετε τις ποσότητες με τα σχετικά βελάκια και παράλληλα δεξιά βλέπετε την αλλαγή του ποσού. Στη περίπτωση που έχετε κωδικό κουπονιού, τον πληκτρολογείτε στο σχετικό πλαίσιο και πατάτε “ΕΦΑΡΜΟΓΗ”. Αν έχετε κάποια ιδιαίτερη προτίμηση, μπορείτε να πληκτρολογήσετε στο σχετικό πλαίσιο. 

Στην “Ανάλυση παραγγελίας” μπορείτε να αλλάξετε τη χώρα αποστολής κάνοντας απλώς κλικ στον σύνδεσμο, κάτι που μπορεί να επηρεάσει το κόστος αποστολής.

Όταν είστε σίγουροι για τις επιλογές σας, μπορείτε να πατήσετε "ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ" ή "ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕ PAYPAL".

 

5.5. Στην επόμενη σελίδα με τίτλο “ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ” έχετε την δυνατότητα να συνδεθείτε στον προσωπικό σας λογαριασμό ή συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία στη φόρμα που εμφανίζεται με τίτλο“1. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ”. Στη συνέχεια, επιλέγετε “ΣΥΝΕΧΕΙΑ” και εμφανίζονται τα “2. ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ” τα οποία αν υπάρχουν προστίθενται στο σύνολο δεξιά. 

 

5.6. Πατώντας “ΣΥΝΕΧΕΙΑ” επιλέγετε τον “3.ΤΡΟΠΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ” 

 

ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ Θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον της σελίδας της Wix όπου θα σας ζητηθούν τα στοιχεία της κάρτας σας. Αποδεκτές πιστωτικές κάρτες: VISA, Master Card, American Express, Discover, JCB και Diners. Αποδεκτές χρεωστικές κάρτες: Visa & MasterCard

 

PayPal Θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον του PayPal

 

ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ Προς το παρόν, η αντικαταβολή ισχύει μόνο για αποστολές εντός Ελλάδος.

 

και στη συνέχεια κάνετε κλικ “ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

 

5.7. Με την ολοκλήρωση της αγοράς σας, εμφανίζεται ένα μήνυμα επιβεβαίωσης και θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail στο οποίο θα αναφέρονται οι λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

 

5.8. Διατηρούμε το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς σε περίπτωση που:

– δε λάβουμε έγκριση πληρωμής

– δεν δύναται να παραδώσουμε στην περιοχή όπου μένετε

– δεν συμφωνείτε με τους όρους χρήσης του site

– σε ένα ή περισσότερα προϊόντα αναγραφόταν λάθος τιμή η οποία οφείλεται σε τυπογραφικό λάθος.

 

5.9. Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εντός μίας(1) ώρας από την καταχώρησή της και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail στο  info@metallon.gr ή τηλεφώνου (+30) 694 5963553 για το πότε θα κατατεθούν τα χρήματα στην κάρτα ή στον λογαριασμό σας σε περίπτωση που επιλέξετε έναν από τους παραπάνω τρόπους πληρωμής. Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει διαφορετικό τρόπο πληρωμής, θα σας ενημερώσουμε μόνο για την ολοκλήρωση ακύρωσης της παραγγελίας σας.

 

5.10. Σε περίπτωση που επιλέξετε να παραλάβετε την παραγγελία σας με αποστολή με αντικαταβολή, έχετε υποχρέωση να παραλάβετε την παραγγελία σας, αλλιώς θα ακυρωθεί. Το METALLON JEWELRY WORKSHOP διατηρεί το δικαίωμα να ελέγξει τα στοιχεία σας και να μη σας εξυπηρετήσει στο μέλλον σε περίπτωση που παρατηρηθεί επανάληψη ακύρωσης πάνω από δύο φορές.

 

5.11. Αν η επιβεβαίωση της παραγγελίας δε φτάσει εντός 24 ωρών μετά την υποβολή της, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο (+30) 694 5963553 ή στο (+30) 2510225942 (ΔΕΥ-ΣΑΒ 9:00-14:00) για βοήθεια.

 

5.12. Εάν οι πελάτες έχουν οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες κατά την υποβολή μιας παραγγελίας ή επιθυμούν να ενημερωθούν σχετικά με προηγούμενη αγορά τους, μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας στο (+30) 694 5963553 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση: info@metallon.gr. Για ταχύτερη εξυπηρέτηση, οι πελάτες καλούνται να έχουν διαθέσιμο τον αριθμό της παραγγελίας τους.

 

6. ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΔΩΡΟΥ

Χειριζόμαστε πάντα με ιδιαίτερη φροντίδα τις παραγγελίες. Θα χαρούμε να δημιουργήσουμε μια όμορφη συσκευασία δώρου. Παρέχουμε Συσκευασία Δώρου δωρεάν σύμφωνα με αυτό που εμφανίζεται στην Ιστοσελίδα.

Εάν υπάρχει έλλειψη της συγκεκριμένης συσκευασίας ή λόγω καταλληλότητας των προϊόντων (σχήμα, μέγεθος) η συσκευασία μπορεί να είναι διαφορετική.

Σε περίπτωση που μια παραγγελία για «Συσκευασία Δώρου» περιλαμβάνει περισσότερα από ένα προϊόντα, θα δημιουργήσουμε μια συσκευασία δώρου για όλα τα προϊόντα μαζί.

 

7. ΚΩΔΙΚΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

7.1. Προκειμένου να εξαργυρώσουν έναν κωδικό προσφοράς, οι πελάτες πρέπει να εισάγουν τον κωδικό τους στο πεδίο "Εισαγωγή κωδικού προώθησης προιόντων" όταν βρίσκονται στο καλάθι. Οι κωδικοί προσφοράς κάνουν διάκριση μεταξύ κεφαλαίων-πεζών και πρέπει να πληκτρολογούνται ακριβώς όπως εμφανίζονται. Προτείνουμε την αντιγραφή και επικόλληση.

7.2. Όταν ένας κωδικός προσφοράς γίνεται αποδεκτός, η προσφορά θα πρέπει να εμφανίζεται δεξιά στην "Ανάλυση Παραγγελίας".

7.3. Ένας μόνο κωδικός προσφοράς δύναται να χρησιμοποιηθεί ανά παραγγελία.

 

8. ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Οι πελάτες μπορούν να πληρώσουν για τα προϊόντα με μία από τις ακόλουθες μεθόδους:

ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ Θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον της σελίδας της Wix όπου θα σας ζητηθούν τα στοιχεία της κάρτας σας. Αποδεκτές πιστωτικές κάρτες: VISA, Master Card, American Express, Discover, JCB και Diners. Αποδεκτές χρεωστικές κάρτες: Visa & MasterCard

 

PayPal Θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον του PayPal

 

ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ Προς το παρόν, η αντικαταβολή ισχύει μόνο για αποστολές εντός Ελλάδος.

 Όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας και σε έγκριση από τον εκδότη της πιστωτικής κάρτας. Αν ο εκδότης της κάρτας πληρωμής του πελάτη αρνείται ή, για οποιονδήποτε λόγο, δεν επιτρέπει πληρωμή σε εμάς, είτε εκ των προτέρων ή μετά την πληρωμή, δεν θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε καθυστέρηση ή μη παράδοση.

 

9. ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

9.1. Γενικά τα προϊόντα αποστέλλονται εντός πέντε (5) ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας, εκτός αν η αποστολή και η παράδοση στον πελάτη παρεμποδίζεται λόγω γεγονότων ανωτέρας βίας. Για οποιεσδήποτε πληροφορίες σχετικά με τις αποστολές οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας στο (+30)2510225942 (ΔΕΥ-ΣΑΒ 9:00-14:00) ή (+30) 694 5963553 ή μέσω e-mail στην ακόλουθη διεύθυνση: info@metallon.gr.

9.2. Με ένα Λογαριασμό METALLON, οι πελάτες μπορούν να ελέγχουν την κατάσταση των πιο πρόσφατων παραγγελιών τους με μια επίσκεψη στην ενότητα «Κατάσταση Παραγγελίας» στη σελίδα «Ο Λογαριασμός μου». Αυτός είναι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος για τη λήψη των πιο πρόσφατων πληροφοριών σχετικά με τις παραγγελίες των πελατών.

9.3. Όταν ο πελάτης κάνει κλικ στη σελίδα «Κατάσταση Παραγγελίας», θα του ζητηθεί να συνδεθεί με το email και τον κωδικό εισόδου του. Μια σελίδα σύνοψης παραγγελίας θα παρέχει στον πελάτη λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την τρέχουσα και τις προηγούμενες παραγγελίες του. Αφού μια παραγγελία αποσταλεί, θα εμφανιστεί και ο σχετικός αριθμός παρακολούθησης της αποστολής, εφόσον είναι διαθέσιμος. Οι πελάτες θα έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με την παρακολούθηση της παραγγελίας τους.

9.4. Ενίοτε, παραγγελίες ή τμήματα μιας παραγγελίας ακυρώνονται από το σύστημά μας για διάφορους λόγους. Ενδεικτικά, μερικοί λόγοι είναι οι εξής:

Προϊόν(-τα) μη διαθέσιμο(-α).

Αδυναμία στην επεξεργασία στοιχείων πληρωμής.

Αδυναμία παράδοσης στη διεύθυνση που παρέχεται.

Παραγγελία που έχει υποβληθεί διπλή φορά.

Ακύρωση μετά από αίτημα του πελάτη.

9.5. Αν μια παραγγελία ακυρωθεί, ο πελάτης θα λάβει ένα email που θα εξηγεί το λόγο για την ακύρωση. Οι πελάτες δε θα χρεωθούν για οποιεσδήποτε ακυρωμένες παραγγελίες. Αν ο πελάτης ενδιαφέρεται για την υποβολή νέας παραγγελίας ή αν ο πελάτης έχει απορίες για κάποια ακυρωμένη παραγγελία, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο (+30)2510225942 (ΔΕΥ-ΣΑΒ 9:00-14:00) ή (+30) 694 5963553 ή μέσω e-mail στην ακόλουθη διεύθυνση: info@metallon.gr.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

10. ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Η επεξεργασία και παράδοση των παραγγελιών γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες ημέρες (από Δευτέρα έως Παρασκευή, εκτός αργιών). Οι παραγγελίες που υποβάλλονται Σάββατο και Κυριακή θα διεκπεραιώνονται κατά την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Τα προϊόντα μας κατασκευάζονται κατά παραγγελία είναι χειροποίητα και γι'αυτό χρειαζόμαστε πέντε (5) ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας για την αποστολή τους, εκτός αν η αποστολή και η παράδοση στον πελάτη παρεμποδίζεται λόγω γεγονότων ανωτέρας βίας. Για οποιεσδήποτε πληροφορίες σχετικά με τις αποστολές οι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας στο (+30)2510225942 (ΔΕΥ-ΣΑΒ 9:00-14:00) ή (+30) 694 5963553 ή μέσω e-mail στην ακόλουθη διεύθυνση: info@metallon.gr.

 

Δεν είμαστε σε θέση να αποστείλουμε παραγγελίες σε Ταχυδρομικές Θυρίδες. Εάν μια παραγγελία δεν παραδίδεται εξαιτίας δικής σας αμέλειας (π.χ. δεν μας επιτρέπεται πρόσβαση στην ιδιοκτησία σας), ενδέχεται να χρεωθείτε πρόσθετες δαπάνες που προκύπτουν από εμάς ως αποτέλεσμα. Εάν, παρά τις εύλογες προσπάθειές μας, δεν είμαστε σε θέση να επικοινωνήσουμε μαζί σας ή να ορίσουμε εκ νέου την παράδοση μπορούμε να τερματίσουμε τη σύμβαση.

 

Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη και αναγράφονται ξεχωριστά στη φόρμα παραγγελίας και στο δελτίο αποστολής. Δεν υπάρχουν έξοδα αποστολής για αγορές που αποστέλλονται εντός Ελλάδας. 

Shipping Info

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

11. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχουμε δεσμευτεί να προσφέρουμε στους πελάτες μας υψηλής ποιότητας και αισθητικής χειροποίητα κοσμήματα. Αν ο πελάτης αισθάνεται ότι τα προϊόντα που έλαβε από εμάς δεν πληρούν αυτή την προσδοκία ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και να επιστρέψει τα προϊόντα, χωρίς να προσδιορίζει κανένα λόγο, εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που τα προϊόντα παρελήφθησαν από τον πελάτη.

Πριν επιστρέψετε τα προϊόντα, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με κλήση στο (+30)2510225942 (ΔΕΥ-ΣΑΒ 9:00-14:00) ή (+30) 694 5963553 ή μέσω email στη διεύθυνση info@metallon.gr, προκειμένου να σας καθοδηγήσουμε σε σχέση με η διαδικασία επιστροφής, να μας αναφέρετε τους λόγους επιστροφής ή να συζητήσουμε οποιοδήποτε άλλο θέμα επιθυμείτε σχετικά με την επιστροφή των προϊόντων. Σε περίπτωση που χάσετε το έντυπο επιστροφής, μπορείτε να κάνετε λήψη του αρχείου εδώ.

Προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία προτείνουμε ο πελάτης να ακολουθήσει τις οδηγίες των συνεργατών μας, οι οποίοι μπορούν να μεριμνήσουν ώστε η συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών να παραλάβει το πακέτο από εσάς και να το επιστρέψει στην αποθήκη μας. 

Ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο ίδιος απέκτησε τη φυσική κατοχή των προϊόντων. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση («σαν καινούρια») στην οποία παραδόθηκαν στον πελάτη, ο οποίος θα πρέπει να εξασφαλίζει συγκεκριμένα ότι τα προϊόντα δεν έχουν αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί. 

Κατόπιν άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, αναλαμβάνουμε να επιστρέψουμε στον πελάτη το πλήρες τίμημα των προϊόντων (συμπεριλαμβανομένου του αρχικού κόστους αποστολής των προϊόντων στον πελάτη με κάθε επιφύλαξη εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα ενημερωθούμε για την απόφαση του πελάτη να επιστρέψει τα προϊόντα, υπό τον όρο ότι τα προϊόντα θα αποστέλλονται πίσω συσκευασμένα, αχρησιμοποίητα και άθικτα, στο βαθμό που έχουν διατηρηθεί και χρησιμοποιηθεί με τη δέουσα επιμέλεια και προσοχή (και μόνο στο βαθμό που απαιτείται για την αξιολόγηση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων) ή ο πελάτης θα αποδεικνύει τέτοια αποστολή. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να επιστρέψει τα προϊόντα με τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών μας, το κόστος της επιστροφής θα διαμορφώνεται στα ποσά που ορίζονται στην παρακάτω παράγραφο και θα αφαιρείται από το ποσό που είναι να επιστραφεί στον πελάτη σύμφωνα με την παρακάτω παράγραφο. Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο πελάτης θα αναλαμβάνει το κόστος αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων. 

Αν ο πελάτης επιστρέφει προϊόντα για λόγους άλλους από ελαττώματα στα προϊόντα, ή ελλείψεις ή λάθη στην παράδοση, θα πρέπει να αναλάβει το κόστος αποστολής των προϊόντων πίσω σε εμάς. Εάν η επιστροφή γίνει μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας courier, το κόστος αποστολής για την επιστροφή θα αφαιρείται από το τελικό ποσό προς επιστροφή/ πίστωση στον πελάτη. Το ποσό που θα αφαιρείται για την επιστροφή ανέρχεται σε 3 ευρώ αν η επιστροφή γίνεται στην Ελλάδα και 17 ευρώ αν γίνεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (τα ποσά αυτά ενδέχεται να τροποποιηθούν σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας courier που ισχύουν από καιρό σε καιρό). Αν ο πελάτης επιλέξει να χρησιμοποιήσει άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών θα πρέπει ο ίδιος να καταβάλει άμεσα το κόστος αποστολής της επιστροφής.

Κάθε επιστροφή θα γίνεται στην ακόλουθη διεύθυνση: Ομόνοιας 64, 653 02 - Καβάλα, Ελλάδα.

 Σε κάθε περίπτωση, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να επιστρέψουμε/ πιστώσουμε πρόσθετες δαπάνες αποστολής, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει μέθοδο παράδοσης άλλη από την πλέον οικονομική μέθοδο που προσφέρεται από εμάς (και εμφανίζεται στην Ιστοσελίδα μας).

Επιστροφές χρημάτων θα γίνονται μόνο μέσω του τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική παραγγελία. Ειδικά για τις παραγγελίες που εξοφλούνται μέσω Αντικαταβολής, ο πελάτης θα πρέπει να μας παράσχει έναν τραπεζικό λογαριασμό προκειμένου να πιστώσουμε το αντίστοιχο ποσό. Εμείς θα στείλουμε στον πελάτη ένα email ειδοποίησης όταν πραγματοποιηθεί η επιστροφή των χρημάτων. 

Συνιστούμε ιδιαίτερα να αποστέλλετε το δέμα που περιέχει τα επιστρεφόμενα προϊόντα με καταγεγραμμένη υπηρεσία παράδοσης (που απαιτεί υπογραφή κατά την παραλαβή). Δεν είμαστε υπόλογοι για την επιστροφή προϊόντων που χάνονται κατά τη μεταφορά.

Ανεξάρτητα από τη μέθοδο επιστροφής των προϊόντων, οι πελάτες παρακαλούνται να διατηρήσουν το αποδεικτικό αποστολής (π.χ. απόδειξη του courier) προκειμένου να πιστοποιήσουν ότι έχουν επιστρέψει τα προϊόντα στο απίθανο ενδεχόμενο που δεν παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα. 

12. ΜΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ – ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Σε περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιλογής ενός εκ των κάτωθι: (α) να ζητήσει, χωρίς να χρεωθεί, την επισκευή ή αντικατάσταση των προϊόντων, εκτός αν αυτό είναι αδύνατο ή συνεπάγεται δυσανάλογα έξοδα, (β) να ζητήσει μείωση τιμής, ή (γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης. 

Σε περίπτωση ελλιπούς ή εσφαλμένης παράδοσης θα αναλάβουμε, με δική μας δαπάνη, να αποκαταστήσουμε το σφάλμα και να παράσχουμε στον πελάτη τη σωστή ποσότητα των προϊόντων που ο ίδιος επέλεξε.

Return Policy

ΛΟΙΠΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

13. ΣΥΜΦΩΝΙΑ

Μπορούμε να μεταβιβάσουμε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας που απορρέουν από τους παρόντες όρους σε άλλο οργανισμό. Θα σας ειδοποιούμε πάντα γραπτώς εάν συμβεί κάτι τέτοιο και θα διασφαλίζουμε ότι η μεταβίβαση δεν θα επηρεάσει τα δικαιώματά σας στο πλαίσιο της παρούσας σύμβασης.

Μπορείτε να μεταφέρετε τα δικαιώματά σας ή τις υποχρεώσεις σας σύμφωνα με τους παρόντες όρους σε άλλο πρόσωπο μόνο με τη δική μας έγγραφη σύμφωνη γνώμη.

Η παρούσα σύμβαση συνάπτεται ανάμεσα σε εσάς και εμάς. Κανένα άλλο πρόσωπο δεν έχει κανένα δικαίωμα να επιβάλει οποιονδήποτε από τους όρους της. Κανείς μας δεν θα πρέπει να πάρετε τη συμφωνία οποιουδήποτε άλλου προσώπου, προκειμένου να τερματίσει τη σύμβαση ή να κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές σε αυτούς τους όρους.

Κάθε μία από τις παραγράφους των παρόντων όρων λειτουργεί ξεχωριστά. Εάν οποιοδήποτε δικαστήριο ή αρμόδια αρχή αποφασίσει ότι οποιαδήποτε από αυτές είναι παράνομη, οι υπόλοιπες παράγραφοι θα παραμείνουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.

Η προστασία που παρέχει η νομοθεσία σε σχέση με τις εξ αποστάσεως συμβάσεις, καθώς και οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις, ισχύουν μόνο για τις συμβάσεις με φυσικά πρόσωπα που ενεργούν για σκοπούς που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή επαγγελματική τους δραστηριότητα.

 

14. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις καθώς και η παρούσα Ιστοσελίδα διέπονται από το Ελληνικό και το Κοινοτικό Δίκαιο και πρέπει να ερμηνεύονται σύμφωνα με το Ελληνικό και το Κοινοτικό Δίκαιο. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να έχουν πρόσβαση σε αυτό το site από άλλη χώρα θα υποχρεούται να συμμορφωθεί με τους νόμους της χώρας αυτής.

Τυχόν διαφορές που προκύπτουν από ή σε σχέση με την ερμηνεία, την εγκυρότητα ή/και την εφαρμογή των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων, υπόκεινται στην υποχρεωτική δικαιοδοσία των αρμόδιων δικαστηρίων της Καβάλας, Ελλάδα.

Για την περίπτωση διατύπωσης παραπόνου για την διαδικτυακή αγορά σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του info@metallon.gr. Σύμφωνα με τον Κανονισμό ΕΕ υπ’ αριθμ. 524/2013 για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, μπορείτε να παραπέμπετε διαφορές μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στον ακόλουθο σύνδεσμο:

HTTPS://WEBGATE.EC.EUROPA.EU/ODR/MAIN/INDEX.CFM?EVENT=MAIN.HOME.CHOOSELANGUAGE

 

Ομοίως μπορείτε να παραπέμπετε διαφορές σχετικά με την πώληση Προϊόντων στον ακόλουθο φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών:

Συνήγορος του Καταναλωτή

Sinigoros tou Katanaloti

Λ. Αλεξάνδρας 144, 11471 Αθήνα

Email: grammateia@synigoroskatanaloti.gr

Ιστότοπος: HTTP://WWW.SYNIGOROSKATANALOTI.GR

Τηλέφωνο: 0030 2106460862

 

15. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 Για οποιαδήποτε πληροφορία και υποστήριξη σχετικά με τα προϊόντα και τις μεθόδους αγορών μέσω της Ιστοσελίδας ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω e-mail στο info@metallon.gr.

bottom of page